hemma hos älsklingen

häjj :D

just nu sitter jag hemma hos älsklingen och chillar :) bvi har precis gjort chokladpudding som är klar klockan 11 :) haha duktig han är och som lyckas att förstöra hans syrras dataskärm så dom fick byta (Y) *haha* men annyway så vart de jättemysigt förut idag med Jenny! vi hade ju bakat kladdkaka och så gick vi ut och satte oss med cola, kladdkaka och musik ute i gräset på en filt så jääla najjs! :)

och så vart mina hängslen torra efter att ha tvättat dom i klorin igår för de hade blivit fläckar på dom men dom är ändå bara prelemenära för har beställt nya som kommer på onsdag eller torsdag. så funderar jag på att färga dom vita jag har nu till röda men de blr säkert bra :)

pusspuss ;*

Kommentarer
Postat av: GUNNARG

HAHAHAHA

2011-04-25 @ 20:52:15
URL: http://NEJ

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0