hejhej, hallå

Goderafton, alla små nattugglor :)
Ja jag sitter i min säng och chillar, ska se på Nanny Mcphee del 2 tänkte jag. Men just nu sitter jag och snackar lite på skype, mycket socialt! Sen kom min efterlängtade Onepiece idag och de är väl som sagt lite efter men vad ska man göra, dom ser så grymt sköna ut så jag va tvungen att ha en! Så jag köpte en ;) Nu vänta jag bara på min klänning och byxor jag också har beställt. Plus att mamma bestälde antagligen en massa kläder till mig förra veckan, typ trosor jeans tröjor osv så min garderob kommer bli lite för nyad. Sånt är alltid kul! lägger väl upp en bild imorgpn på min lilla onepiece och skriver något trevligt. Har ju sovmorgon till 12 imorgon så det är chill! Jaja nu blir det film CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0