asså jag orkar inte mer

asså vafan jag vet inte riktigt men jag kan inte säga att jag är sur för det är jag inte jag förstår nog bara inte vad som händer. jag förstår mycket väl att du preoriterar men att skita i en är inte helt ok okej du struntade inte helt och hållet i mig och det är jag glad för och det är såklart inte bara ditt fel men jag kan inte springa efter dig som en liten svans och vill du inte säga hejdå till mig så är det upp till dig. jag tror nog jag förstår en sak som jag inte har gjort tidigare men som jag har anat men det är helt ok för mig att du vill ha andra kompisar jag har också andra kompisar som jag kan vända mig till :)
men jag hoppas värkligen inte att vi slutar vara kompisar för jag vill värkligen inte förlora någon som du :/
men om du tror massa som att jag inte gillar innebendyn för att jag missar nåågra träningar så kan inte jag ändre på det och anledningen till att jag inte ska träna idag är för att jag har börjat känna ev min benhinneinflamation igen jag trodde att den hade gått över förra veckan och åkte därför iväg och åkte snowboard men jag kännde i slutet att jag hade fått den tillbaka så det finns inte så mycket mer jag kan göra.

du vet att du alltid har en plats i mitt hjärta :)



men det kanske löser sig snart, hoppas på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0