Dag 6 – Min dag

min dag idag har la varis lite sisådär har ju uppdaterat lite så vi vet ju typ men imorse så gick jag upp och duscha och märkte att jag ortfarande hade ont i huvet och i magen så jag fick gå och lägga mig igen. sen när jag vaknade så satte jag på tvn och sen bloggade jag ju.
eem sen har jag försökt att äta lite men det har ju gått som det har gått. och nu har jag kollat på project runway och top model, och nu medans jag väntar på att pappa ska komma hem med kardemumman så kollar jag på lyxfällan.
sen ska jag göra kanelbullar som sagt (yy'
och jag känner att det här är så himla intressant och värt att läsa men ni gör ju som ni vill kanske slänger in ett videoklipp sen vem vet :) pussyhey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0