goodmorgon Sverige

godmorgon alla glada där ute :D och alla ledsna också för den delen men anywey så har jag vaknat på helt rätt sida idag även om pappi är sur som en citron är jag glad för en gångs skull :)
känns skönt att jag är den mogna i det här lilla bråket med honnom :)

idag så är det som sagt frilufsdag idag och för mig kommer den att tillbringas i backen :) sweet!

jag lägger upp bild på bullarna ag bakade i gårnatt för någon i denna lägenhet har tagit min systemkamera och tycker att det är värt att ta med den till jobbet så att ag inte kan använda den. ja fråga mig inte varför för det fattar jag inte själv-.-
så jag får ta kort med min digitalkamera och då tar det längre tid att ladda in dom i datan men ni kommer att få bilder i promies ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0