klantarsel var de här jaoo

chaaaaaaa bloggen!:)

nu är jag hemma efter en otroligt seeeg skoldag...
och jag kunde inte va med på idrotten för jag är så tanksprid dpå morgonen och jag trodde att de va tisdag så jag glömde idrottskläder så då skulle jag gå fram och tillbaka till arenan och allt gick ju braför jag halkade inte en ändå gång förens jag är på skolan?! jag menar hur pinsamt är inte de? och till råga på allt så fick jag värsta hacket på knät och de kunde ju inte sluta blöda heller? jättekul lixom men vad ska man gör? ett riktigt klantarsel är vad jag är ibland asså ._. 

idag är de rätt chill annars ska skriva klart musik uppsatsen som jag skrev på igår :) blevinte riktigt klar men de är rätt lungt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0