nationella

godmorgon läsare :)

vet att de va dålig uppdatering igår men jag varken hann eller orkade uppdatera när ag kom hem igår. men träningen va rätt kul och jag märker att jag börjar bli lite bra på innebandy :D

sen va det ju gitarrkurs och de är väl inte så mycket att säga om den men den va va kul :) rätt soft faktiskt!

nu ska jag snart hämta upp emma så drar vi till skolan o fixar lite inför nationella i svenska, är faktiskt lite nervös. hatar sånhär med oförberädda prov och grejer och sen är det nationella också ! måste värkligen prestera mitt bästa nu känner jag ...

men nej nu ska jag sminka mej så jag kan bli klar nån gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0