nu är jag tillbaka igen!

jag vet att dey har vart grymt dålig uppdatering på sistone men det är för jag har annat ett tänka på...
men nu ska i alla fall skärpa mig och upptadeta !

så igår så vart det frilufsdag och det är väl inte så mycket att säga om det mer än att skövdes skidbacke kan dra åt pipsvängen för den är sådålig och tråkig! det är ju bara en backe. sen så åkte jag med Ida och Alice :) mycket trevliga tjejor det dära asså :D

senare på kvällen var det ju danskväll för alla 9or i skövdekomun och det va väl trevlig, man fick ju inte säga nej om man blev uppbjuden och jag ville järna inte dansa med någon så när killarna skulle bjuda upp så sprang jag imprincip från dansgolvet (y) och när tjejerna skulle bjuda upp så stog jag bara och snacka med mina kompisar :) haha men sen fattade inte jag riktigt vad som hände och så plötsligt var jag med och dansade så jag fick dansa lite jag med! sen måste jag bara ge Madde ett + för att hon är kiing på att dansa! haha :) finchey !



det va väl allt om det sne var det ju bullarna som jag skulle visa och jag hade tänktlägga upp bild pådet nu men jag hittar inte sladden (typiskt mig) haha men det kommer så fiort jag har hittat den!:)

Kommentarer
Postat av: Williamirmelin

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2011-09-26 @ 10:44:01
URL: http://williamirmelin.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0