tar ansvar här då

asså jag måste bara säga det här för det är ju så himla stort lixom... eller inte-.- men i alla fall sså tyckte pappa att ag snackade skit om han i bloggen när vet jag inte men antar att det var i inlägget där jag skrev att jag var mognare än han men jag skriver ju bara som jag ser på det och om han tycker annat så får han tycka det :) starta en egen blogg och skriv om hur hämsk jag är på dagarna vettja :) så slipper jag få skit för att jag vågar stå upp för vad jag tycker. men i alla fall så vet jag inte riktigt hur jag skulle "fixa det" men dethär är väl mitt sätt att lösa det på att säga som jag tänker och så var det med det puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0