veckans bästa(Y) VS veckans sämsta(N)

veckans bästa(Y)
1. i måndags fick jag träffa Elli efter hur länge som hälst!
2. i onsdags bakade jag bullar till klockan vart 20 över 2 eller något sånnt
3. snackade med Anton mitt i natten och fick klart för mig att jag kan klara mig själv :)
4. det var frilufsdag i skolan och jag fick åka snowboard(Y) kul men tråkigt att det bara är en backe...
5. danskvällen på torsdagen var grymt kul!
6. ledig på fredagen
7. utgång är alltid kul
8. fick nya vänner i lördags
9. mys
10. havreflan nybakat och serverat :d

veckans sämsta(N)
1. blev ovänn med Emma och Elli på tisdagen...
2. kunde inte träna på tisdagen
3. var sjuk på onsdagen
4. bråka med farsan som fan i onsdags natt...
5. dissade M*****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0