you make me confused

asså idag va jag på bra humör sen fick jag så jäkla dåligt humör på grund av en viss person, sen fick jag ett mail av mammi att jag om jag kunde så kunde jag äta pizza med henna mina småsyskon och hennes man och då blev jag hur glad som hälst! saknar värkligen henne så det gjorde min dag!
sen så kom ***** igen och förstörde hela skiten igen och nu är jag så jävla sur för ena sekunden är du glad och skämtar och retas sen när man säger emot så blir du så jävla sur och allting är mitt fel och hela jorden går under typ :S jag menar hallå?! jag blir ju fan förvirrad och du tycker det är konstigt att jag är sur/arg på dig...

de va allt jag hade att säga för är rätt irriterad just nu.
over and out

Kommentarer
Postat av: nadja

gillar din frisyr !! du passar jätte bra i det :)

2011-02-25 @ 19:28:55
URL: http://nadjaflinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0