kul lördag - naej

lessen för dålig uppdatering både idag och igår men nu var det såhär att igår efter skolan drog jag till vasa och träffade Amanda. vi drog lite på stan och sen drog vi hem till henne och fixade oss lite.
efter de så vart de skulltorp och träffa lite folk sen blev det hem till mej och sen hände det massa saker som jag inte kommer ihår tyvärr ;)

och idag så har jag mått typ sämst och pappa har passat upp mej så att jag ska må bättre :D

haha sen har jag inte ätit något sen igår när jag var på donken och åt på lunchrasten, förutom en lallrik sallad idag så jag är lite hungrig nu och ska tjata på pappa så att han kan köpa pizza för de är jag jättesugen på!

men bloggar mer sen pusshejj
haha amandas fläta va lite failad då jao ;)

min sötnos :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0