bad uppdate

my bad... men igår vart jag strässad och så trött erfet träningen så ag orkade fan inte blogga! hatar att jag ska bli så trött hela tiden. men sen kunde jag äändå inte somna så satte på en film, Hata Göteborg, och den va ju helt sykad men sen somnade jag nästan dirren efter de :)

nu sitter jag i alla fall på kanten till att ta fram spanska böckerna och med de ta självmord! för de e så tråååååååkigt! sen har allting i vår frys förstörts och med de då mina bullar :( buhu! jag som hade kämpat med, hade inte änns ätit mer än 10 stycken typ?! :( asså fan vad sur jag blev! dom som va så goda men aja jag får väl börja bråka med någon annan och stå och baka mitt i natten igen :) höhö ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0