good job

chosan i trosan ;)

hehe nu är jag hemma efter en mysig middag med mamma, hennes man och mina syskon :)
vi år typ kina mat eller thai mat ? aah i alla fall så åt jag typ för mycke men gott vart det i alla fall :)

igår efter träninge så drog jag till Marcus och så kollade vi på lite film sen skulle vi lägga oss i sängen och kolla på en annan film och så somnade jag typ efter 20 min?! och de va inte riktigt meningen att sova över där men så när jag vaknade i morse så följde jag han till bussen och sen va de hem och byta kläder och så hann jag precis till lektionen börja *pust*

men när jag vaknade i morse så hörde jag bara Marcus svära när han kollade ut o så sokulle jag kolla ut igenom fönstret så såg jag inget först för de vart så vitt?! sen förstog jag att det hade snöat typ en decimeter?! jag menar hallå?? igår var de ju typ vår och idag är det rena rama vintern vadfan är det här?! de kommer ju aldrig bli sommar om det ska fortsätta såhär...

sen så hade jag tydligen religonsförhör idag i SO:n på 4 sidor?! så jag satt och typ läste igenom allt på håltimman och sen märkte jag när jag kom till lektionen att jag kunde allt ändå :) svara på hala skiten förutom 2 frågor så jag är rätt nöjd med mig själv faktiskt :)
nu är det bara en 3 sidig uppatts om judarnas historia som ska in på måndag men de grejjar jag ! tror ni inte de?

oj vad långt de blev men aja snart kommer min söta Lina hit så det blir fett awezum :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0