I only wanna be wiht U

godmorgon! :)

och ja jag vet att jag inte har uppdaterat på hela helgen men jag hade kanske viktigare saker för mig?

jaja whatever har vart med M* hela helgen! och igår var vi lediga så då hänkade jagf med till hans sokola och ja de kunde ju gått bättre... haha men men de va väl trevligt :)

idag är det tisdag och jag innbillar mig hela tiden att det är måndag men de blir väl bättre sen antar jag? sen har ju vi nationella kemiprov imorn så idag blir det att hoppa träningen och plugga! men jag ska va med M* också men han lova att jag skulle få plugga :) om de nu kommer att gå vet jag imte men de märker jag väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0