segaste ever?

ligger just nu i sängen och väntar på att farsan ska bli klar för han är ju som han är -.-
och sen ska han börja tjöta om gymnasiet och skit mitt i allt ihopa när emma siter och väntar på mig i skolan för jag skulle vart där klockan 8 och pappa skulle sjussa mig, men oj vad de gick bra.

idag ärre träning i alla fall så jag drar dirren efter skolan hem te emma och äter och sen drar vi te träningen :)
har inte tränat på aslänge känner jag så de ska bli asgött !
men aah hörs senare pussis :*


Kommentarer
Postat av: Pederkatarina

Very useful information. Thank you!

2012-01-26 @ 13:44:00
URL: http://pederkatarina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0