dag, gym, trött, film

Ja, hej. Idag i skolan så somnade jag på rasten på min väska, trött? En aning... Så skulle jag ju såklart tracha en elgitarr i skolan idag - så typiskt mig och min klumpighet :( De va ju så att jag skulle hänga upp den och när jag släpper den (för jag tror att den hänger rätt) så åker den ner i en förstärkare och sen ner i golvet. Jag kan ju säga att den va helt sprucken ch vid huvudet så gick den av. Men dem sa att de skulle lösa sig på försökringen men blev skiträdd! Haha!
Sen efter skolan så blev de gymmet i en och en halv timme med Elvira :) riktigt skönt! Och nu är jag astrött, värkligen. Jag har precis suttit och kolet på Smurfarna med familjen och den är lite halvrolig ibland hehe. Men nu ska jag nog starta en film och gosa ner mig i sängen och försöka somna :) Så godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0