diet?

Jag kanske inte behöver gå ner i vikt eller så men jag är som dom flästa andra missnöjd med min kropp, visst jag är jättenöjd med mitt ansikte och mina tuttar och de men de är pretty much it. Så jag som ni vet tränar ju ofta men min diet är ju inte den bästa kanske, och för att bli av med mina exta kilon som jag ser men ingen annan så måste jag minska mitt ätande, och jag kom på i trosdags när jag åt en såndär sportbar att jag blir inte hungrig på flera timmar, så jag ska nog köra en egen liten diet, jag menar skolmaten är ju inte speciellt nyttig oftast är de bara kolhydrater och kallorier och flöt och de är inte gott och speciellt inte kul när jag försöker undvika dessa saker! Dom sportbarsen är ju inga kallorier i åtminstånde så de och mycket kaffe kanske? Mcket fibrer och grönsaker och ja ni vet ju redan :) Men tror ni de funkar? jag ska börja redan imorgon. Annars får jag väl käka bantningspiller? Men det känns lite överdrivet tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0