I am not a robot

Hej! :) Eller snarare godkväll. Jag sitter här i min säng som vanligt och lyssnar på musik. chillar lite, har altid så svårt att somna när ja behöver de! Men som i kväll när jag var hon min pojkvän så somnade jag lite till filmen vi såg, han väckte mig såklart men sånt känns så himla drygt, hatar ju själv hur det är när personen jag är med somnar-.- Men jag vet inte, är typ inne i en trött period nu eller något. Någon som vet vad man kan göra åt de, så jag inte somnar på lektioner och sånt i skolan?

.
Idag har jag bara mysigt med min älskling efter skolan, hade prov idag på första lektionen sen va de tandläkaren, och jag har tydligen väldigt fina tänder ;) hähä. Men ja i morgon ska jag gymma med Elvira igen och sen ska jag nog träffa min älskling lite på kvällen, blir så himla ensamt på kvällen om jag inte träffar honom under dagen känns lixom bättre på kvällen sen :)
.
"Can you teach me how to feel real?
Can you turn my power on?
Well, let the drum beat drop"

Typ helt perfekt citat ur en låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0