borta bra men hemma bäst...

Nääj! Jag vill bort jag vill ut långt bort, jag vill försvinna ett litet tag för just nu känns det som att alla tar mig för givet och tror att jag ska orka med hur j*vla mycket som hällst. Men nej det gör jag inte! Och det går inte att ta mif för givet heller för den delen. Jag är inte säker på mågon alla säger saker och sen blir det inte så jag kan inte ta någon för givet förlåt mig om jag skulle göra det i alla fall det är inte meningen. Men flk låter int emig ta dom för givet men mig ska alla ta för givet att det är solkart att det är så men nej! Det är inte så, det är inte solkart.
.
Jag vill försvinna och visa folk att inse att jag gör rätt mycket ändå, dom kanske inser att dom saknar mig det skulle nog behövas. Vill inte vara ego men just nu gör alla som dom vill och lämnar mig där, det är klart att dom ska får göra de men det är som att jag bara är bra när dom har tid över. Är så trött på skiten. Vill att människor ska se något värde i mig också.
.
När ni nu har läste detta om ni nu har de , så tycker ni säkert att jag är egotrippad eller att jag är emo eller något men då är jag väl de. Men alla har tider då allt känns hopplöst och nu är det så för mig.
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0