ja jag vet!

Men ändå så orkar jag inte bry mig så mycket just nu, har saker att göra hela tiden och det känns bara tråkigt att skriva samma sak hela tiden... men ska försöka komma med lite nya saker, i helgen har jag i alla fall varit på spökvandring, kollat på matta osv till mitt rum, spelat gitarr! lärde mig en ny låt :D Hurt med Johnny Cash, han har ju gjort en cover på den men han gör den mycket bättre än orginalet!
Sne har jag umgåtts med min pojkvän och kollat på film och lite annat :) rätt trevlig helg måste jag säga!
Men det är jobbigt med söndagar för det är alltid lika svårt att somna utan min älskling :( saknar honom redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0