min dag?!

Idag har varit så långt ifrån min lyckodag det går!
Det började på morgonen med att mina hörlurar slutade fungera, billig skit! Sen på genrepet idag så skulle ju vi va retards och klappa i otagk helt utan taktkänsla och allt och sen sjunga helt åt helvete fel! Känner att det kommer att gå bra imorgon asså(Y)
Sen så när det var över och vi inte behövde skämma ut oss mer inför typ halva skolan så skulle jag gå till bussen och ser inte den gigantiska lerpölen som jag så fint och graciöst halkar i och lägger mig på rygg så hela jackan blir lerig, underbart!
Inte nog med de utan precis då går det förbi några killar i 3an som asgarvar åt mig -.-
Sen när jag kämpat mig upp och tagit av mig jackan så som grädde på moset så ska jag gå på bussen så står i kön i regnet och då tycker ju vädret såklart att de ska hjälpa mig med leran och skickar en vindpust så att allt vatten på taket på busshållsplatsen åker ner och träffar mig i ryggen. *happychey* eller inte!

lite bilder fårn igår när jag hade tråkigt...

Kommentarer
Postat av: linnea

haha stackarn :( men du får väl se de från den ljusa sidan? imorn blir antagligen en bättre dag ;)

2011-10-27 @ 00:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0