att vara social - till varje pris!

Tjolahopp :)
Kom precis hem från min pojkvän har varit där hela dagen elfter skolan typ. Vi kollade lite south park och mös :)
Tänkte på en sak när jag gick hem, när man är med någon typ en kompis eller pojk/flickvän är det okej att smsa konstant då? Jag menar ett sms lite då och då gör ju inget men om man skriver med någon hela tiden och värkligen är social mot den man skriver med, så blir det ju helt tvärt om med den man är med, asså att man blir associal mot den personen som man är med. Då kunde man ju lika gärna vara med den man skriver med egentligen, om det är något som är så viktigt att prata om så man inte kan släppa mobilen till och med om man ger den en kram så tycker jag att det är lite överdrivet... vad tycker ni?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0