bla bla bla och mamma...

Äntligen hemma! :) de är lite påfresstande att först vara i skolan och sen åka hem i en trång buss men nu är jag hemma och glad! :D och det är ju bra eller? ;)
Fast nu ska jag snart dra mig igen tror jag? Jag ska fira 6 månader med min pojkvän idag eftersom det är fredag och jag nte fick sova hos honom igår, så vi kunde int egå på bio men nu kan jag ju de så vi ska gå på Jägarna 2 tyckte ju 1an va rätt bra blev typ lite rädd till och med men det bler jag nästan för allt så de är ju inte så svårt att skräma slag på mig (Y) men gud vad jag bablar nu sitter jag och lyssnar på Kesha annyway hon har en del bra låtar faktiskt :) great !
bild på min galna mamma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0