Förirrad, what to do?

Jag vet inte längre, nej jag vet faktist inte alls. Har ni varit med om att ni har fått imulser att ni måste göra något? Det kan va allting mellan himmel och jord. Ibland får jag impulser att jag måste ändra nånting på mig själv för att jag känner mig tråkigt eller något. Just nu är jag i en sådan svacka och jag kommer inte ur den, en del av mig vill färga håret i någon galen färg och en del av mig vill fortsätta vara blond, en del av mig vill ha en coolare mer utmanande stil och en del av mig vill bara på i mjukisbyxor, en del av mig vill sticka ut och vara annorlunda men en del av mig vill bara chilla och vara lite som jag är typ, så jag vet inte alls vad jag ska göra jag har hållt på framoch tillbaka nu massor det senaste men jag kommer ingen vart.

När jag är med mina kompisar i klassen säger dom en sak att jag borde förändra mig, jag borde byta stil till skinnbyxor och tajts, tupera håret och sminka mig i mängder, grejen är att jag inte har gjort det på typ ett år eller ett halvår i alla fall och när jag är hemma tycker alla att jag borde gå tillbaka till hur jag såg ut förut innan jag började skolan igen när jag  bara chillade och gled med typ hade mysiga kläder på mig.
Då:





NU:


har ju inte så många på min "nya" stil eftersom att jag inte fattar hur man laddar över bilder till datan...
I'm mabey not doing the right thing but I do my best to fix it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0