fredag kväll!

Hej! NU är det ju fredag och kväll och dom flästa i min klass är på klassfest och super isg fulla, men inte jag! *duktigchey* ;)
Nä men jag kände att jag prioriterar gymmet framför fest det blir bara massa onödiga kallorier annars och det vill man ju inte ha! Så i stället ska jag träffa min kompis Sara och kolla på Idol efter maten och chilla lite :) Senare tänkte jag även förlänga mina ögonfransar om jag hinner och orkar (Y) visar resultatet i så fall också :) sen blir det lite bilder antar jag, och de gillar vi! Har varit lite dålig med bilderna dom senaste dagarna men så får det inte vara! Nu har jag precis duschat btw så tar ingen bild nu, ser inte så bra ut, men aja pussis så länge för nu är det mat!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0