fuck of och svara någon j*vla gång då!

Asså jag vet att jag klagar mycket nu och jag skriver om hur dåligt jag mr men ni får ta det nu tills jag mår bättre igen. Nu har jag suttit och ringt i en timme och förts klickar du mig och sen stänger du av telefonen och sen bara låter du det ringa, fattar du hur jÄvla irriterande det är för mig? Jag måste ha mina sissta kläder, skor och min snowboard för vi ska antagligen på skidsemester och då måste jag ha något att åka på?! Du har lovat mig att ge mig de så varför gör du inte de bara? Är det så jobbigt för dig att inse att du har failat, DU förlorade, JAG vann, låt mig för i h*lvete!
.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0