Home at last

Nu är jag hemma och ligger i sängen och klagar över mina ben, för dom ska få rycket och det känns som växtvärk men det är nog inte möjligt att jag blir längre? Jag är redan 1.70 ?! Jag vill inte bli längre liksom, så nu vet ni de :D
Det var jättertrevligt på "kalaset" säger man så nu för tiden? När jag hör ordet kalas tänker jag på ett sånt där barnkalas som man hade för alla i klassen när man va liten typ. Men i alla fall så sen satt jag och kollade på en riktigt kass film, det var värkligen en riktig B film! Vet inte ens vad den heter men den va så dåligt filmad och spelad så jag vet inte vad. Det skulle vara en skräckfilm men vi tyckte det var mer som en komedi ;) Men aah, nu märker jag att jag har skrivit en j*vla massa, tänkte berätta hur filmen va men jag tror jag skiter i det för ni lär bli rätt uttråkade tror jag?
Men nu ska jag nog skriva lite med Marcus och sen sova :) så ni får ha de gött och sova gott nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0