some times are hard, some times are not

Går runt och har ont i magen och huvdet hela tiden, fryser när jag har jacka och tjocka mjukisbyxor och 2 tröjor på mig innomhus?! F*n asså hur kul är det?  Aja det får väl gå ändå eller något! Imorgon har jag i alla fall musiklektion, typ det ända som är kul i skolan... Och så ska vi tydligen vara på brandstationen imorgon oxå men det låter ju lite creepe eller något? Vet inte, bryr mig inte,orkar inte för den delen heller. Mamma väkte mg idag och sa att jag börjar bli trött på morgonen, men det är ju inte så konstigt men skit samma, sitter och lyssnar på Hardcore superstar och jay smith grymt chill musik, här är lite bilder:
Chiao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0